Despois de realizar os relatos de aula e tras haber traballado co concepto de globalización para a realización da tarefa nº 4 (analizar os catro casos sobre o mar), tivemos que volver de novo á primeira tarefa e facer as modificacións que nós criamos oportunas.
- Como nos organizamos para facer a tarefa?
Posteriormente, fomos parte por parte para decidir se a cambiabamos o a deixábamos como estaba.
Finalmente, fixemos as modificacións que consideramos oportunas, argumentando e aclarando a nosa decisión. Para iso, riscamos os apartados que estaban mal e os cambios os fixemos debaixo escribindo con cor vermella.
Os cambios que fixemos foron:
No relato A modificamos o método, que nun principio puxemos integración de áreas e despois coñecemento relacional, xa que o tema de traballar as plantas xurde a raíz de que unha alumna leva á clase unha planta que lle regalara o seu avó.
Tamén modificamos dúas das competencias que nós críamos que sí se traballaban: a competencia social e cidadá e a competencia cultural e artística.
No relato B modificamos tres das catro competencias que puxemos que se traballaban e que despois démonos de conta de que non era así. Esas competencias eran: tratamento da información e competencia dixital, competencia no coñecemento e interacción co mundo físico e competencia matemática.
- Reflexións.
Aínda que esta actividade foi a máis sinxela de todas porque a tarefa en sí xa estaba feita e só tiñamos que modificala, serviunos para decatarnos dos erros que cometemos nun principio.
Isto débese a que despois das explicacións de clase, a nosa visión cambio por completo, sobre todo no referente ó apartado de competencias.
Ó principio, calquera exercicio que tivese algunha relación coas matemáticas por exemplo, para nós desenvolvía esta competencia. E non é así, xa que contar e agrupar unha serie de elementos non significa que se desenvolva dita competencia, posto que ese exercicio non garante a aprendizaxe por parte dos alumnos.
Aquí está o resultado final desta tarefa.
Aquí está o resultado final desta tarefa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario